Annelikyolu Zozan73 kullanıyorum eczacım atom gibi bir ilaç gelişimi işin çok iyi gelecek demişti dediği de oldu
AyEr Annelikyolu ben folık asıt ıcıyordum sonra bıraktık sımdı decavıt ıcıyorum yıne de ondanda alıyım mı