Gencanne42 35+4te gittim 2400 dedi. Şimdi 36+2yim. Sürekli sancılarım oluyo, baskı ve regl ağrısı gibi ağrılarım vajinada batmalarım var. İlk doğum sezaryen olduğu için yatıp takip olmamı öneriyolar ama ne zamana kadar olduğu belirsiz olduğu için yatmıyorum. Sancıları evde takip ediyorum. Cuma gitcem bakalım ne dicek. Verirlerse 38. Haftaya sezaryen olmak istiyorum sancılar çok zorluyor çünkü ama devlet genelde 39a kadar bekletiyor