worin siz Almanyada mi yasiyordunuz? Direk donmez fln demeleri sasirtti beni acikcasi. Ben Hollandadayim bugn kontrolum vardi 36+2 benim de kizim yan duruyor resmen kafa sag tarafimda bacaklar solda sirt ustu yatmis. Halbu ki iki hafta once kafasi asagidaydi 😒 doktor doner dedi bana. Haftaya ebe bakicak donmemis olursa hastaneye gidicem doktor karnimi elleyerek dondurcekmis nasil olcak bilmiyorum. Ama benim ikinci hamileligim sizin ilkse belki ilklerde son haftalar donme ihtimali dusuktur doktorunuz daha iyi bilir ama ters dogum yapmaktansa sezeryan daha mantikli bir secenek.
Umarim kendi kendine doner bebislerimiz