Satisati Hase sabah 7 de düzene girdi 9:45de doğum yaptım ama ebelerin rivayetine göre açılma her 1saate 1,5cm açılma oluyormuş
EceNaz26 Hase 1 buçuk haftadır düzensiz sancım kasılmam var ama biz daha çok küçüğüz düzene gircekmi diye sürekli takipteyim
Hase Satisati düzensiz sancılarım var nişanım da geldi 1 santim açılmam var birde doktorum sancıların düzene girince gel dedi
Satisati Hase 2 gibi sancılarım olmaya başladı hastaneye gittik sancım duzensizdi acildeki ebe evine gitmeni evinde sancini cekmeni öneririm hastane ortamı seni çok gerecek ne zaman anlindan terler akmaya başladı adım atacak halini kalmadı o zaman gel dedi eve gittim gece 11:50 de yatisim yapıldı sabah 7 ye kadar ne suyum geldi ne nisanim nede açılmam vardı sadece her 10/8 dk bir sancı giriyordy sabah 7 de şiddetli sancılarım oldu ve suyum patladı suyum patladığında açılmam 4cm miş artık doğum sancıları başlamıştı 9:45 dede doğum gerçekleşti sizede Allah kolaylık versin inşallah bir avazda kurtulursununuz
Alparslanmom__ Hase daha doktor nstye baglamadi bilmiyorum nezaman bağlar yurt dışındayim burda sürekli bağlamıyorlar diye biliyorum son haftalarda bağlıyor
Hase EceNaz26 evet çok küçükmüş peki erken doğum riskiniz varmı benim de o haftalarda vardı doktorum sayesinde atlattık
Hase Satisati evet beni de eve gönderdiler evde sancıların 10 dakika veya 5 dakikada bir olana kadar gelme dediler inşallah sağlıkla kucağıma almak nasip olur
Hase Alparslanmom__ ama böyle durumlarda bağlamaları gerekmiyor mu Burda da 36 da başlıyorlar normalde ama erken doğum riski olanlar ve sancısı erken başlayanları erken alıyorlar neolur neolmaz
EceNaz26 Hase evet varmış bebek iriymiş diye dediler, ya nasıl atlattınız acaba ? Bana sadece wc icin kalkmamı söylediler progestan başladılar
Hase EceNaz26 aa benimde öyle bebek iri doktorum ilaç kulandırmadı bana zaten 29 hafta gibi iki doz ciğer geliştirici vuruldum günde sabah akşam öğlen olacak şekilde 1 bardak süt içirdi bana bebek büyük olduğu için daha sonra dediğiniz gibi herşey yasaktı ve ben hiç ayağa kalkmadım bile her hafta düzenli hastaneye devam ettim bu haftaya kadar bu şekilde geldik sütü tavsiye ederim karnın gerginliğini alıyor ve bence etkili oldu
4ysegulec Akşam 22:00 gibi düzensizdi ama öncekiler gibi hafifte değildi. 02:00′dan sonra düzene girdi 20-30 dakikaya bir geldi sonra hızlıca 10-7-8-4-2′ye doğru düştü dayanamayıp “gidelim” dedim😂 Acilde çatı muayenesi yapıldı 8-9 cm açıklık var dedi ebe
Alparslanmom__ Hase ben daha 31+3 haftalığım ama benmde ilk gebeliğim olduğu için pek bilgim yok açıkçası
EceNaz26 Hase 30.haftanın sonunda ciğer geliştirici vuruldu bana da, havalar sıcak soğuk soğuk iyi geliyor diye içiyordum sıklaştırayım ozaman sütü, bu zamana kadar sancılarınız devam etmişmiydi yoksa tamamen geçti mi