Eduahm Merhaba hanımlar, 34 haftalık gebeyim. Bazen çok zor nefes alıyorum, hatta alamıyorum bile denebilir. Bunu yaşayan var mı? Doktorunuzla görüştünüz mü?
Altunkaya_44 Eduahm bende 29 . Haftadayim biraz kiloyla hamile kaldım ama sıcaktan galiba bu ara hiç nefes alamıyorum
MLKYB Ben de 36. Haftadayım sıcaklar yüzünden git gide daha da zor nefes alıyorum Bebişler büyüdükçe sıcaktan oluyor ciğerlere baskıda artıyor haliyle
Nergizgokce Bende 35+1 im. Çok zor nefes almaya başladım nefesim daralıyo sanki alamıyomuşum gbi oluyo gecede bazen oluyo