GoncaArslan48 Herkese merhaba 12nci haftada kız denilmişti 13ncü haftada kesin erkek dediler iki doktor da özelde ama farklı doktorlar bu haftalarda yanılma payı da oluyormuş bir de bebek haftasına göre önden gidiyor 
gayesblog GoncaArslan48 önden gitmesi olabilir çok telaş etmeyin şekerinize baktırırsınız. Dikkat edersiniz
Hshaujaja Dilarac baktığım hiçbir pipiye benzemediği için doktor kız deyince şok oldum çünkü ben erkek hissediyorum ve ilk erkek dediler bana
Hshaujaja Dilarac Bu görüntü den belli olur mu düz nub da bazen gözüküyor bi sürü görüntü var elimde 16 hafta oldu ilk çocuk olunca insan meraktan çstlıyor