Yildiz_20 Eğer mecburi bir durumunuz yoksa keyfi olarak sezaryen olmanızı tavsiye etmem… Tabiki sezaryende normal doğumda kişiden kişiye zor veya kolay geçebiliyor ama ben sezaryende çok zorlandım. Evet doğum anı çok güzel hiç acı yok,hersey 15dk içerisinde olup bitiyor. Ama anestezi etkisi geçince aman Allahım … İç organlarım dökülüyor gibiydi, dikiş yerim inanılmaz acıyordu, gözüm çocuğumu falan görmedi. Normal doğumda o an olup bitiyor sonra rahat. Ama sezaryende olay sonra başlıyor.Yaklasik 10 gün yatağa yatmak kalkmak bile eziyet.