Kızlar 35 haftadan beri sancım var 40 haftalık olduk dünde nst de hissetmediğim halde düzenli sancım çıktı doktorum sancın başlamış 15 dkkda bir girince gel dedi Bi ağrım Bi ağrımı tutmuyor omuzlarım kasılıyor ordan çıkıyor kuyruk sokumuna giriyor tam geçti diyorum kasıklarıma iğne batırıyorlar 20kere sanki kramp değilde sızlama şeklinde karnım geceden beri taş gibi bebeğim oynamıyor ama ittiriyo hissediyorum girip çıkan bir ağrı değilki kesilmiyorda dkk tutiym