Mervecvk94 Haftadayım İlk hissettiğim andan beri rahim tarafından tekmelerini hissediyorum. Zamanla yukarı çıkması gerekmiyor mu? Benim gördüğüm hamilelerin göbek kısmında hissederdim tekmeyi benimki hep aşağıda normal mi acaba aklıma takıldı 🤔
Arenbade Mervecvk94 bişey yoktur bence zamanla daha hareketli olur endişelenme ama doktoruna sorabilirsin için rahatlamış olur 💗
Rhsm34 Mervecvk94 bugün bu soruyu detaylıda sordum 😅 doktor ayağını nereye uzatirsa orda hissedersin gayet normal dedi bende önceleri yukarda hissediyordum şimdi aşağıda hissediyorum 21+4 üm :)
melekmi22 Mervecvk94 bazen öyle bir vuruyorlar ki sol üstten vuruyo acısını sağ alttan dahi hissediyorsun heryere vurabiliyorlar
chrysanthemum Ben de 25+3teyim her yeri tekmeliyor,göğsün hemen aşağısına da vuruyor çok aşağıya hatta makara dogru bıle vuruyor bence normaldir sureklı yer degıstırıyor gıbı😅
NM_mom Benim de hala kasık kısmında hareketler 27+5teyim, sorun olsa doktorun söylerdi canım normal yani
chrysanthemum beybim0 erkek cinsiyeti cok hareketli oldugunu detaylıda dr soylemıstı duzgun bakamıyorum durmuyo demıstı🥲 bi de bı ıkı randevumd bır hafta onde oldugunu soyledı belkı ondandır
Booksandcats Hala alanları geniş kafalarına göre takılıyorlar bence ben de bazen alt tarafta bazen daha yukarıda hissediyorum ama genel olarak sağ alttan vuruyor 😊
Ranip-pinar Mervecvk94 ben 32 deyim hala kasıklarımda yukarı çıkmadı 😀 doktor bazı kişilerde oluyor dedi. Hissetmen önemli bence şuan 😇
Mervecvk94 Ranip-pinar bende hep hamile videolarında göbek hizasında tekmeleri görünce endişelendim benim niye böyle diye 😄
Afrasevde Mervecvk94 33. Haftadayım canı nereye isterse oraya tekme atıyor 😂 göbeğimin en sağ kısmına bile atıyor ya belime geliyor nerdeyse 😂kaburgalarımı kırmadığı için hala şanslıyım✌🏻😁
_ozlmm Mervecvk94 ilk gebeliğim de oğlum hep göbek kısmındaydı hareketlerini çok rahat görüyordum karnıma vurduğu için video bile alıyordum ama şuan dediğiniz gibi kızım hiç yukarı çıkmadı 23 haftalık olduk hala tekmelerini aşağıda hissediyorum kasıklarıma doğru vuruyor oysa doktoruma 15.hafta da sormuştum normal yeni yeni yukarı çıkar dedi ama hiç niyeti yok gibi
1prensesannesi__ Mervecvk94 ilk cocugumda (kiz) gogus altinda bile tekmelerini hissediyodum ama simdi oglumun tüm hakeretlerini gobek altinda hissediyorum 31+2olduk hala cogunlukla asagida ve karnim cok yukari cikmadi da 😀
Sinemm65 Mervecvk94 ben de sizin gibi düşünüyordum hep. Hatta göbeğim sadece alttan şişmişti yukarıdan sıkıştırmıyordu beni hiç. Doktorum 29. Haftada ayakları aşağıda o yüzden hep aşağıda hissedersin tuvalete sıkışırsın demişti. Şu an 32 deyim ve 1 haftadır hareketlerini göğsüme yakın hissediyorum sanırım pozisyon değiştirdi doğum pozisyonu aldı diye düşünüyorum.