10+3 günlük hamıleyım dün lekelenme idi bugünde bi tık arttı ⅔ yemek kaşığı dolacak sekılde hastane de yatıyorum doktor hersey yolunda diyor hatta bazı ilaçları kesti tuvalet harıcı kalkmak yasakken 10 ar dklık yürüyüş duş gibi şeye ızın verdi lekelenmenın dışarı vurması onu mutlu edıyormus en azından içerıdekı kanı atıyorsun vücut yok etmeye çalışsa kese yerinden oynar dedi kanamam pembe uzuleyımmı sevıneyımmı bılemedım