Kızlar selamm.. İnce telli saclarim var ne çok dökülüyordu. Hamile olduğumu öğrendikten sonra dökülmem kesildi. 15 gün oldu doğum yapalım bu seferde sac diplerim çok asiri tatlı bir şekilde kaşınıyor ve aciyor bir de kafa derim. Neden kaynaklı olabilir sizce.
Normalde saçlarımı toplamam , lstik asiri rahatsız eder , rahat edemem. Doğum ve sonrasında toplamaya başladım. Ama ince tokayla ve sıkmayacak şekilde. Daha önceden topladığımız sadece topladığımız kısım açıldı ve kaşıntı olmazdı. Simdi tamamen kaşınıyor ve aciyor kasirken.
Helpp meeee