Mucizembenimle777 Kızlar adetime 9 gün var ama bende tansiyon düşüklüğü, mide kazınması, halsizlik, ağız kuruluğu, hafif kasık ağrısı var belirti için erken mi yoksa 9 gün kala kendini bu şekilde belli eder mi?
melekmi22 Mucizembenimle777 erken değil belli edebilir kişiye gore değişir ama varsa çok küçüktür şuan testte çıkmaz siz regl gecikmesini bekleyin
_Mother_ Mucizembenimle777 ben 9 gün kala öğrendim ilk göğüs hassasiyeti olsutu normalde hiç olmayan birşeydi kasık ağrısı ile bide sabahları uyandığımda açlıktan midem bulanıyordu olabilir o yüzden inşallah pozitif sonuç alırsınız ama test için acele etmeyin üzülmemek adına 😇
Mucizembenimle777 melekmi22 diyorum 5 gün kala test yapsam mı çünkü 2 düşüğüm oldu korkuyorum bir şey olur diye hemen doktora giderim öğrenince o yüzden sabırsızım biraz🥲
melekmi22 Mucizembenimle777 moralim.bozulmaz çok üzülmem dersen yap ama erken yapınca malesef testlerde çıkmıyor hatta bazen kanda dahi çıkmıyor çok küçük olduğu için. Çok geçmiş olsun umarım bu sefer sağlıklı bir gebelik geçirir sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏
_Mother_ Mucizembenimle777 düşüklerin sebebi neydi benimde Şubat ayında kimyasal geçirdim ondan dolayı önlem amaçlı kan sulandırıcı kullanacağım için erken öğrenmek istiyordum baya da erken öğrendim öyle bir ihtimal var ise bence test yerine kan verin daha doğru sonuç olur ben yumurtlamanın 9. Günü testte pozitif gördüm 10. Gün kan verdim 48 çıktı adetime 5 gün vardı
Mucizembenimle777 _Mother_ inanın hiç bilmiyorum 1 inde kalbi durdu 2.sini hiç öğrenmeden kendiliğinden düşük yaptım
_Mother_ Mucizembenimle777 22 Mayıs’ta yumurtlama oldu 24 ünde çatlama 29 Mayıs’ta ovulasyon testim koyu çıktı orda şüphelendim öncesi baya silikti çünkü 31 inde varla yok arası testte pozitif gibiydi 2 sinde net gözle görülür çizgi çıktı 3 ünde kan sonucum da 48 çıktı sonucum adetim yumurtlamaya göre 8 Haziran di testte hemen çıkmadı net ama öncesinde benim görüp emin olmadığım sonuçlar oldu pozitif saymadım yalancıdır diye net çizgi belli olunca emin oldum ama ilk varla yok arası çizgi ile ovulasyon testini sayarsak 9 gün vardı
Mucizembenimle777 _Mother_ aaa inanılır gibi değil hemen belli etmiş kendisini bende yapsam çıkar mı acaba ya🫠
_Mother_ Mucizembenimle777 acele etme canım insan negatifi görünce üzülüyor ben 40 tane test yaptım desem belki azdır Şubat ayında 2 gün kala negatifti 3 gün gecikme ile pozitif çıktı ama kimyasal oldu maalesef bazen geç de olabiliyor
Mucizembenimle777 _Mother_ doğru diyorsun belkide psikolojiktir bilmiyorum ama beklemek çok zor geliyor 😅
Mucizembenimle777 _Mother_ son adetim 24 mayıstı. Ovülasyon testi kullanmadım ama uygulamaya göre 6 haziran gösteriyor yumurtlama günüm
_Mother_ Mucizembenimle777 hii daha çok yeniymis canım beklemen gerekiyor biraz sen şuan ovulasyon dönemi içerisindesin zaten
Mucizembenimle777 _Mother_ ovülasyon bitti gözüküyor uygulamada bende ilişkiyi bıraktım devam etmeli miyim ki?
Alpsmommm Mucizembenimle777 14.10 çıkmıştı sonra 3 kere falan kan verdim değer yükseldikten sonra ultrasonla kalp atışını falan duyduk