Ben 1 yılı henüz doldurmadm 9 aylık evliyim az kaldı doktora kontrole gitmedim hayırlısı diyorum rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur umudum bu yönde açıkçası olmazssa da bubay hayırlısı böyleymiş ama insanların çirkinliği söyledikleri kaldıramıyorum bazen