Gokyuzum_g0730 Kizlar sezeryan sonrası kontrol için aynı doktorumuza mi gitmemiz gerekiyor yoksa yakin bir hastanede kontrol için olur mu?
Esmeh Gokyuzum_g0730 ben sezeryani başka hastanede oldum kontrol için de kendi yaşadığımız şehirdeki hastaneye gittim Yani sorun değil nereye gitseniz bakarlar
Lalemmm12 Gokyuzum_g0730 doğum yapmadım henüz ama bence kendi doktorum bakarsa iyi sonuçta ona baktırdım sürekli iyi tanıyor vücudumu bebeğimi