Kaktuscekirdegi ya yok ya. bence %100 doyuyodur. o tipler her yerde.. her şeye aç bu çocuk diyorlar. bizim kızada öyle diyolardı meğersem uykusuz kaldığı için ağlıyormuş.. emdikten sonra sağıyordum 120 ml tek göğüsten süt çıkıyordu. bebeğin midesi ne ki doymayacak. imkanı yok diyorum.
boşuna moralini bozma:) bebek ne kadar emerse o kadar süt üretiyor vücudun. bol su içip kendini yormadıktan sonra çok güzel süt oluyor. yemeğinde sütün azlığına çokluğuna etkisi yok. ama kendin için sağlıklı ve güzel beslenmelisin. kimyon çayı yok bilmem ne çayı hiç bulaşma hikaye bunlar😁
bebeğin kilo alımı nasıl?