Maviss718 Kızlar 22 haftalık hamileyim adet dönemindeyim. Kasık ağrım var sizce normalmi adet döneminde olduğum içinmi oluyor? Böyle olanlarınız varmı
Alparslanmom__ Maviss718 evet bene 31+3 haftalığık hamileyim bugün doktoruma danıştım normal dedi bebek büyüyor
Semranisa Maviss718 bazen kasık ağrısının sebebi idrar yolu enfeksiyonu da olabilir canım bence işini şansa bırakma en basiti aile hekimliğinde gidip bir idrar tahlili ver
Maviss718 Semranisa 1 ay önce enfeksiyon çıkmıştı bol su içiyorum antibiyotik kullandım geçmiştir diye ümit ediyorum ama oladabilir canım teşekkür ederim yinede ☺️