zelihapyrz Güzel anneler merhaba 3 aylık hamileyim biraz sıkıntılı bir hamilelik geçiriyorum ve çok fena hasta oldum ateşimi bı turlu düşüremedim 38.6 boğazlarım desen fena durumdalar hastaneye gitsem bişey yaparlarmi
Sedadvc zelihapyrz Evet ateş varsa mutlaka git. Antibiyotik filan verebiliyorlarm uygun ilaclar var hamilelere.
buseyusuf27 zelihapyrz evet antıbıyotık baslanır ates dusurucu agrı kescı verılır bnde gecırdım ozmanlarda
zelihapyrz Sedadvc inşallah dediğiniz gibi olur cubku benim parol dahi kullanmam yasak umarım yardımcı olurlar
Sedadvc zelihapyrz Neden yasak parol size? Doktorlar illaki müdahale ederler. Serum verirler belki. Ateş bebek için tehlikeli. Düşürmeye çalışın.
zelihapyrz Sedadvc gidicem hastaneye dediğim gibi riskli bı hamilelik olduğu için dışardan ilaç kesinlikle yasak