Bebeğim 3,5 aylıkken hamile kaldım şuan 32+4 düm çok az kaldı aldırın diyeni anlamıyorum canice geliyor bana evet zor oluyor vücut tam toparlanmadan yeniden hamile kalmak ama herkeste aynı değil benim değerlerim çok düşük ondan sanırım çok halsiz güçsüzüm ama aynı böyle hamile olanları görüyorum gayet rahat geçiriyorlar olumlu bak bebeğin yine biraz büyük bence güzel bişey bi arada büyüycekler