Kızlar neler yapacaksınız ya biz ailenin en küçüğüyüz bize gelen olmuyor genelde biz gidiyoruz ama eşim çok sever öyle şeyleri bende yapmayı severim yani bayram dediğin tepsi tepsi birşeyler pişer çok severim ☺
Sarma sarıcam
Zaten bol bol kavurmalı bir bayram olacağı için börek vs düşünmüyorum
Tatlı olarak ne yapsam havalar sıcak malum baklava ağır gelir gibime geliyor ama çokta severim ev baklavası 🤦♀️ varmı sizlerin tatlı fikri kim neler yapacak