Fatma0908 1 yıldır çocuk istiyoruz olmuyor, dün HSG çekildim sonucu bu şekilde. Bilgisi olan yazabilir mi?
Buseemm Fatma0908 bnde hormon testi istedim kanlari verdim film istedi cekilemedim anestezi yapmadilar. Aci eşiğim de cok düşük arti bide rahim agzim cok dardi o yuzden iki sefer denedik ama olmadi kanamasi ve sancisi da cabasi oldu 😣🥲
Cemreeamine Mihra5252 hayır hatta ilk 3 ayı sık sık değerlendirin dedi hsg ilacı gebeliği kolaylaştırıyormuş öyle söyledi tüpler de ferahlamış oluyor
Boncuk3434 Cemreeamine ben hah çektiğim ay hamşle kaldım ama alerji ilacı kullandım diye düşük oldu ama mutlaka değerlendirin özellikle ovulasyon yapın o çok iyi olur
Fatma0908 Buseemm benimde rahim ağzı dardı zorlandım acı eşiğim yüksektir zaten kısa süren bi işlem ona rağmen çok ağrılı bi işlem :(
zey-nep11 Fatma0908 benımde esımde yok 10 ay oldu ıkı ay snra rahim flmi cektırcem bakalm. Cok takma ya herseyn zamanı var Allah buyuk bende daha sildim kafamdan nasip ya skldm iyice saldım😂😂
Buseemm Fatma0908 bende iki sefer denendi doguma girmis gbi cigliklarim yukselmeye basladi bide panik atak var bnde strese girdigim zmn nefes alisim sklasiyor sonra da soklaniyorum resmen elim ayagim karincalaniyor uyuşuyor bildigin sakat gbi kaliyorum o an hareket edemiyorum Sonuc- cekilemedim malesef
SiriusAb Fatma0908 Rahim ağız darlığı için bi tedavi oldun mu canım? Benim doktorum da dar dedi ama bi ilaç vs vermedi.
Buseemm Cemreeamine ayyy bi 10 dklik islem icin bu kdr ara alinir mi bee yazik gunah ic mi acimalari yok bu insanlarin😣