Kızlar nisan ayında düşüğüm oldu boş gebelikten. Doktor 2 adet bekle ve adetken gel dedi. Şimdi adet olmayı bekliyorum hormon testine bakıcam dedi çok yoğundu konuşamadık da düşük ile hormon testi neden anlamadım daha önce kan aldılar bazı testler yapıldı tiroid kan pıhtılaşması vs gibi. Kan sulandırıcı ve folik asit verdi kullanıyorum.Eskiden çok istiyordum bebek ama bu düşükten sonra içimde bir korku var umudum da var ama inanın hiçbişey hesaplamamaya çalışıyorum işten de çıktım stresten uzağım ama yine düşünceler insanın peşini bırakmıyor var mı benim gibi olanlar dertleşelim 🙏