Sürekli acikmak ve tatli yeme ihtiyacı duyuyorum kendimi tutamıyorum bazen sütlü tatlı yiyorum ancak bazen dayanamayıp bisküvi filan kaçırıyorum bebeğime çok mu sorun çıkarır bu durum acaba :( sonra vicdan azabı duyup ben kötü bir anne miyim diye düşünüyorum. Çünkü işlenmiş gıda ve kakaolu şeylerin zararlı olduğunu duymuştum. Asılı var mı bilmiyorum