Aybarss bence bir hafta sonra yeniden dene ben gebeymisim kaç test yaptım.hepsi negatif çıktı bakıyorum bazı belirtiler var regl gecikmesi yaşamadım mesela yerleşme kanamasiymis sanırım ama regl gibiydi o kadar test yaptım ki erken gebelik için hepsi negatif negatif ama.megerse hamileymişim