Btlbet benimde 29 mayısta 2. Sezaryenin oldu. Rahim de iki yerde yapışıklık varmış. Özellikle üst bölgede. Bebek hep aşağıdaydı benim nedenide buymuş. Doktorum ilk sezaryenden sonra kontrollerin iyi yapılması gerekiyordu. Ben tüm yapışıklığı açtım ama 40 inda birde 3. Ayda tekrar bakacağı. Alltan ultrasonla dedi🤷🏻♀️ Sezaryenim benimde uzun sürdü. Rahim o kadar darmış ki bebek sıkıştı zor çıkardı doktor.