sl_bcx Kızlar 8. Ayimdayim hep normal sulu beyaz gelirdi enfeksiyonum yok şükür ama bugün sanki yumurtlamışım gibi akıntı geldi şeffaf sümüksü bu neden oluyor bilginiz var mı sizde oluyor mu ?
gayesblog sl_bcx normal olabilir yani. Pembe değil sarı değil kırmızı değil anlattığınız kadarıyla. Geçmiş postları inceleyin. Kafanıza takmayın çok doğal hamilesiniz
buseyusuf27 sl_bcx normal cnm akıntı oyle geleblyoms bnmde gelyodu sordum normal dedı doktor 29 dan berı arada oluyo bndrdr suan 33 haftaym