Bbdk Benımde bugun 7. Günüm sabah erken testlerden yaptım negatif ama daha erken sanırım 5. Gün embriyosunda bile 7. Gün silik cıkıyormus
Sani Evet 3 gun embrıyosunda 11 gun test yapabılrmşsn 5 gun emrıyosunda da 9 gun yada 10 boyle içim rahatladı artık kan testinde ogrenirim hayirli haberlerle gelirim insallah sende yapma artik rahatlat kendini kan sonucunda mutlu haber alirsn insallah 💚