Kızlar merhaba ben 27 haftalık hamileyim 27+2 dün şeker yükleme testi yapıldı 10 gün önce kontrole gittiğimde bebeğim 935 gr olduğunu ve herşeyin yolunda olduğunu söylemişti dün tekrar ultrasona girdiğimde bebeğimin 996 gr olduğunu söyledi ve 10 günde neredeyse yavrum hiç kilo almamış asla kiloya takılan biri olmadım fakat ilk gebeliğimde yavrumu gelişme geriliğinden 32.haftada 27 hafta ile uyumlu olarak dünyaya getirdim ve sadece bir ay yaşadı canım yavrum vefat etti şu anda kan sulandırıcı coraspirn ve iğne kullanıyorum bu haftaya kadarda herşey yolunda gidiyordu ama o kadar korkuyorum ki aynı şeyleri yaşamaktan bu haftalarda bebeği kilo almayan olduğu sonradan toparladımı mesela inanın kilosu önemli değil sadece yaşam sınırını ve küvöze girmeme kilosunu geçsin istiyorum bana dua edermisiniz,doktor normal olabilir havalar ısındı sıcak falan dedi belkide beni rahatlatmak için söyledi ama ben çok üzülüyorum aynı şeyleri yaşama korkusu beni korkutuyor 😞