Prensesezgi bende aynı durumdayım 😩 benimde ben hissetmediğim halde sancim çıktı yatış verilip serum ve ciğer geliştirici yapıldı hic açılma yoktu ama çok korktuğum ve kendi doktorum olmadığı için hastanede kalmadım iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum 😩😩 Ama hala çok korkuyorum...