Dün başlayan sancılarım bu gece gitti, doktor açıklık yok bol yürüyüş yap minik minik sancıların başlamış dedi dün bol yürüyüş merdiven inip çıkma ördek yürüyüşü hepsini yaptım akşam yattım gece sıklasır belki sancım diye malesef var olan sancımda gitmiş ☹️ neden böyle oluyor anlamıyorum ikinci doğumum olacak bide