Kızlar 8 haftalık hamileyim bundan 5 ay önce sidetli baş ağrısı çektim mr falan girdim bı sorun yoktu ozamnlar hamile değildim ama Dr ilaç verdi geçmişti 3 gudnur yine çok agriyo basım ilaçta kullanamıyorum onerebilceginiz herhangi bişey yokmu hamilelik kaynaklı baş agrisimidir acaba