Eymen01 37+1deyim kızlar sabah uyandığımda bişeyim yoktu tuvalete gittiğimde iç çamaşırımda hafif Renkli bi akıntı gördüm kahverengine çalan.sancım falan yok ama yine de deneyimli annelere sormak istiyorum.?nişan dedikleri bununla mı başlıyor ?