cigdemusta07 önceden olmayıp yeni olmaya başladıysa ve devam eden geçmeyen lekelenmelerse doktora gitmeni tavsiye ederim canım ama korkmana endişelenmene gerek yok bazen rahim büyüdüğü içinde olabiliyormuş ben hiç yaşamadım ama doktora muayeneye gittiğimde söylemişti bana açık kahverengi akıntın olabilir korkma rahmin büyüyor geçmezse devam ederse gel demişti. Eğer lekelenmelerin kan şeklindeyse hiç durma doktora git kırmızı kanamalar normal değil