nergis97 merhaba 6 haftalık gebeyim,5.haftada kese görünmüştü ve kasık ağrılarım,kramplarım vardı ama bir anda bitti bu kramplar. Korkulacak bir şey var mı? Çok endişeliyim
Leylagny nergis97 nergis97 bende aynıyım ara ara oluyor benim bebek yerleşiyor dedi kendini korkurtma
nergis97 kendimi korkutmamaya çalışıyorum evet çok haklısın ama birden bıçak gibi kesilince endişelenmemek elde değil. perşembe kontrole gidicem inşallah her şey yolundadır 🥹😭