eliffff34 Kızlar 5+4 haftalık hamileyim kan ve idrar testi verdim doktor bayramdan sonra bakacak ama normal dışı sonuçlar var anlayan varsa lütfen yardımcı olabilir mi https://hizliresim.com/nwanla9
elifozkann eliffff34 wbc enfeksiyon olunca yükseliyor sizde de yüksek crp değeriniz cıkmamıs ama o da yüksektir cok yüksek değil ama muhtemelen antibiyotik başlar