AyEr orası doğrudur canım şehirler büyüdükçe ilgide azalabilir ama birçok insanın devlete gitmekten başka çaresi yok buda doktorun vicdanı ile alakalı bilgi vermesi ilgilenmesi tabiki gerekli ama bazıları çok tepeden bakıyor insanlara bu devlette olabiliyor özelde bende doğum konusunda özelde olmaktan yanayım ama ikisinede kontrole gidiyorum doğum için de sezeryan düşündüğüm için özeli istiyorum