Deniz_1 Özel hastane takipliydim bende . Son dakika kızım atak yapınca Şehir hastanesinde doğum yaptım. Sansima annem yanımda olamadı, ablam ve babam geldi. Annem rahatsız ve bakıma muhtaç olan annesine bakıyordu o sırada. Emin olun sürekli hastsneye kontrole gitmek vs zorlanabilirsiniz dediğini, gibi. Bir de eş desteği çok önemli o psikoloji başka. Yanında olsun istiyorsun hiçbir sey yapmasa da . Annenizin yanında olmak başka, bende çok isterdim olsun . Ama eşim sagolsun , eş, anne , kardeş, hepsinin vücut bulmuş haliydi , hâlâ daha oyle çok şükür 🙏 bu arada 15 günlük bebeğim var