JeyranAhadova 1 haftadır agrılarım vardı. Asıl muayinem 34deydi. amma 32de gelmeli oldum doktora. Bebek bashı ashagı donmush, hemde daha ashagıda bash,kanal yanlarında. Bebek hem kilolu, 2 kq, hemde haftasından buyuk. Doktor gel ciyer gelishtirici iyne yapalım dedi. sizde yaptıran , bashına gelen oldumu? Erken dogum riski yashanıldımı? shimdi 32+5deyim.
Duygu07 JeyranAhadova hem bebeğin haftasından büyükmüş hem de kilosu da iyi korkma. Benim de küçük bebeğim haftasından geri mesela
Elifaaksoyy JeyranAhadova Rahim uzunluğum 29 mm çıktığı için birde kasılmalarım oluyordu bunun için ciğer geliştirici birde kasılma için serum takıldım ciğer geliştiricinin faydası var vurulmak iyi bence sadece ağır bir iğne ilk 3 gün bebeğinin hareketlerini hissetmeye bilirsin
Elifft JeyranAhadova benimde 30+5 haftam herşey normal ama karın çevresi 2hafta geriden geliyor dedi doktor erken doğum ihtimale karşı 4tane iğne oldum günde 2tane. Bundan sonra sık sık doktor a gidip takip yapılacak inşallah haftaları eşitlenir 🤲🏻 Sizinde Allah yardımcınız olsun.
Duygu07 JeyranAhadova canım yapılırken biraz ağrıyor ama napacaksın olur o kadar ama sonra iğne yeri ağrı yapmıyor
Elifft Duygu07 sizin kaçıncı haftada şuan? Bende de aynı durum var kafası kemik yapısı haftamla uyumlu ama karın çevresi 2hafta geriden geliyormuş
JeyranAhadova Duygu07 vurulandan sonra nasil hiss ediyorsunuz? INSHALLAH saglikla kucagimiza aliriz, AMIN!🤗
JeyranAhadova Elifaaksoyy benimde kasılmalarım baya chok, gecelerde oldukcha artıyor. INSHALLAH iyi olur
Duygu07 Elifaaksoyy bende dün oldum o iğneden ama gerçekten dünden beri hareketleri daha hafif ve az demek ki iğneden oldu bilmiyordum. Hareket ediyor ama öncekine göre biraz daha az sadece
Duygu07 Elifft benimde karın çevresi geri ama doktor dün dedi ki günlük iki yumurta iki kase yoğurt bir bardak süt bir tane muz ve hergün et ye bir hafta sonra gel bak bakalım önemi geçiyor geri mi kalıyor gör dedi. sen de uygula bence
Elifaaksoyy JeyranAhadova her hafta progestan vurulduğum halde acıya dayanıklı biriyim ama bu iğne vurulurken çok acıtıyor sonra kalça ağrısı felan olmadı ama
Elifft JeyranAhadova JeyranAhadova ilk 2tanesi acımamıştı ama son 2si acıttı. Ayrıca kalçamda uyuşma oluyor yatarken ağrılarım çok olmaya başladı onlardan mı bilmiyorum ama. Bebeğimiz için katlanıcaz artık onlar iyi olsun da 🤲🏻
Elifft Duygu07 bende bunları yemeye çalışıyorum artık daha çok dikkat ediyorum inşallah gelişimi haftasıyla uyumlu olur bende 1hafta sonra gideceğim daha yeni öğrendim. Teşekkürler tavsiyeleriniz için 😘
JeyranAhadova Duygu07 Elifaaksoyy deemekki normal igneden sonra haraket azalması. ben chok heyecan yapan biriyim, soylediginiz ichin chox teshekkur ederim. ALLAH hepimizin bebegin korusun, AMİN!❤️🥰