Snyaydm Kızlar 4 hafta once acile gittimde altan muaynede doktor bebek gorundu kese var dedi suan 7 haftalık hamileyim ve bugn doktorm kese var bebek gorunmuyor dedi bayramdan sonra tekrar gel dedi normal mi sicze
Meral0147 Snyaydm ben alttan bakılmasına karşıtım keşke izin vermeeydiniz bekleseydiniz bence beklemelisiniz normal şeyler ilk aylarda
Yagmur331 Snyaydm benim de öyle olmuştu ilk başta kese göründü bebek yok dedi bir hafta sonra sizin haftanız gibi 7 haftalık falan tekrar gittiğimde yine ultrasonda bebek görünmedi alttan muayenede göründü. Sizinde o şekilde olur inşallah içinizi ferah tutun
2princessmother Snyaydm hiç korkma benimde aynı oldu ilk gittim kese oluşmamıştı sonra gittim kese var bebek yok şimdi 18 hafta olduk bile korkma ben özele gidiyordum birde cihazda iyiydi yine de bebek keseden 1-2 hafta sonra göründü 🌸
Meral0147 Snyaydm bence normal belkide geç olmuştur eğer bayramdan sonraya kadar dayanmazsan bayramhaftası bir gün acile git için rahatlasın
Snyaydm @tamamdanolmuss insh kızlar lütfen dua edin normal yolla olmuyordu rahim filiminden sonra kaldim
tamamdanolmuss Snyaydm allahım sağlıkla bebişini kucağına almayı nasip etsin canım. Kötü düşünme hep pozitif ol. Kendini korkutma. Alttan bebeği gördülerse vardır bebek sonradan ortadan kaybolacak değil. Kanaman falan da olmamışsa
Hlimee Haftadan önce yolk görünüyor yolk göründükten 1, hafta sonra bebiş gözüküyor bende öyle olmuştu
elifozkann Snyaydm Allah sağlıkla kavustursun. Ama neden acele ediyorsunuz anlamıyorum anlamsızca strese giriyorsunuz. Ağrınız kanamanız var mıydı? Neden erkenden gidiyorsunuz