gdzalp18 36+2 de normal doğum yaptım bende. Bebeğim 2895 gr doğdu. Gerçekten de kuvözlük olması erken doğmasindan kaynaklı değilde belki yeterli kiloya gelsin diye olabilir , onu da güzel beslerseniz bebeği gerek bile kalmayabilir. Fonksiyonları güzelse, beslenme yeterli gelecektir. Endişe etmeyin lütfen. Güzellikle gelsin miniğiniz🧡