Tugcebngl Kızlar plesantam eski sezeryanıma yapışık ilk başlarda kanamam oldu ama sonra hiç olmadı ara ara yalancı sancılar giriyor onun dışında sorunum yok bayramda 35 haftalık olucam denize girmemde sakınca olur mu acaba
yenidenanne34 Tugcebngl doktorunuza sormaniz daha iyi olur son haftalardasiniz çünkü dogumu tetikler mi yüzmek bilemedim
Annesinin1tanesi Tugcebngl herhangi bir risk drumu yoksa gebelikte denizi öneriyorlar ilk hamileliğimde 38. Haftama kadar girmiştim ama şuan sizin durumunuzda girilir mi bilmiyorum muayene olup doktorunza danışmak en doğrusu olcaktır.
Tugcebngl Annesinin1tanesi 10 gün önce açıklık varmı diye Muayne etmişti doktorum bir sorun yoktu en iyisi sorayım
Seyma-10 Son zamanlar da enfeksiyon riskinden kaynaklı sakıncalı buluyor çoğu doktor riske atma bence Allah korusun bebeğine geçer bunu yaşayan çok oldu