Bebegiiim Kızlar merhaba 6 haftalik hamileyim ve aşırı derecede mide bulantisi ve istifra var hicbir sekilde gecmiyor normalmi sizce . Böyle durumla karsilasan varmi yada bir cozumü olan . Mahfoldum artik
Aysesare Bebegiiim korkutmak istemem , henüz kusmaların başındasın inşAllah çabuk geçer. Tuzlu salatalık , leblebi , ayran yada meyve suyu içebilirsin. Yemek yiyemiyorsan yağsız kaşarlı tost mideni tutar ayranla birlikte ye.
seyda006 Bebegiiim ewet canım çok normal olacak tabi çaresini bizde bulamadık bana turşu iyi geliyo bak sabah kalktım bulantıdan ölüyorum canım hiç bişey istemiyo kahvaltım turşu ekmek ayran 😁😁😁😁
Sedahoca Bebegiiim üç ay cektim 🤦🏼♀️ Çok zor sonra bıçak gibi kesildi ama sabret canım bunlar en güzel günlerin 😬 ben son aya girdim dertlerin değişiyor bel ağrısı vajina agrısı mide bulantısı idrara bol bol çıkma uyuyamama her an doğurucam hisleriyle
Hnfeshnn Bebegiiim evet çok normal .. kilo bile verebilirsin ilk 3 buçuk ay bu şekilde olmasını normal karşılıyor doktorlar. Bende öyleydim 3 hafta sürdü 9. Haftamda bulantı bitti yanma başladı midemde
Betul11 Aynı durumdayım 8.haftadayım sürekli bulantım var doktorum ilaç verdi o rahatlatıyor doktorundan isteyebilirsin
Yagmur9833 Bebegiiim moralini bozmak istemem ama boyle zor gecicek seninkide sanirim allah yardimcin olsun kokudan uzak durmaya calis kuru tuzlu gidalar ye meyve ye benimde çok kotuydu ictigim suyu bile cikariyordum ve malesef 4 ay kustum su an 5.ayim bitiyor hala yagli seyler yiyemiyorum kokudan mutfagin onunden gecemiyorum 😢 zofer ilaci kullaniyordum guclu bi ilac genede banamisin demiyordu
Bebegiiim Ilk 3 ay bebek beslenmesi icin cok onemli diyorlar yalniz ne bebek ne biz beslenebiliyoruz nasil oluyor anlamadm bebek sadece haptan vitamin alabiliyor Evde ne yemek yapabiliyorum ne temizlik daha neler olucak diye bekliyorum bisey yiyemedigimden dahada fazla mide bulantisi cekiyorum . Nolucak böyle bittim ben . Bi iģne olsada uyutsa beni bebek buyudukten sonra uyansam ne kadar güzel olur
Rabiauygnn Bebegiiim 31.haftamdayım sabah yine kustum çok zor oluyor ben ilk 4ay yattım günde 15 kere kusuyordum çok şükür artık o kadar çok değil alışıyor insan
Serpilataman Bebegiiim ben 4 aylık oldum hala aynıyım hiçbir şey fayda etmiyor 😔 çok üzücü durım ama bir yandan da şükrediyorum sebebi bebeğim olduğu için ben elmalı şeker yiyprum sürekli biraz bastırıyor tabi benim kendi adıma size faydası olut mu bilemem allah yardım etsin hepimize 🙏🏻
Bebegiiim Ben herseye raziyim yeterki bulanti kusma olmasin ben tam zirvelerini yasiyorum suan ikisininde mahfoldum