Benimde gebeligin ilk 3 ayindan sonra surekli yukselip dustu en fazla alt de 109 u gorduk dahiliyeye gittim ultrasona yonlendirdi safra kesemde taş çıktı o yuzden yükseliyormus bende anlayadim bi iniyor bir cikiyor enginar tukettim tamamen zeytinyağlıya gectim ama oynuyor surekli. Doktor kaşıntı olursa soyle dedi cok sukur boyle bir problem yasamadim 33. Hafta bitmek uzere doktorda sadece takip edelim dedi kimisinde degerler 200 300 gidiyor hatta daha yuksek sanirim ona ilac baslatiyorlarmis. Endiselenmeyin bende ayni stresi yasadim elhamdülillah az kaldi dogrucam 😁