Alone Eskişehir Osmangazi eğitim araştırma hastanesi internetten arat genetik bölümü yaz orda numara çıkıyor o numarayı arayıp gidebilirsin yada direk hastaneyi arayıp genetik bölümüne bağlan biz öyle yapmıştık bende bilmiyordum randevu mu alınacak diye sabah 9 gibi başlıyor Muş biraz bekleyip sıra sana gelince kan veriyorsun bitiyor 12 ila 24 hafta arası diye biliyorum ben 22 haftada verdim haftam geç olduğu için benim sonucum 2 hafta içinde çıktı 3 hafta oldu ama bende eşimin işi dolayısıyla bir türlü sonucu almaya gidemedim sonucu da yine kendinizin gidip alması gerekiyor rapor şeklinde veriliyormuş sormak istediğin birşey olursa yaz yine