Merhaba kizlar adetim 4 gün gecikti mide bulantım var ama kusmuyorum yani bulaniyor sadece bu sabah kaset test yaptım önce tek çizgi çıktı yarım saat sonra baktığımda hafiften bir çizgi daha var yanında sizce hamile miyim yoksa kuruma çizgisi falan mıdır. 2 ay önce düşük yapmıştım pek heveslenemiyorum o yüzden 3 gün sonra doğum günüm acaba benim için hediye mi olacak