Melek0732 Kızlar bugün doktora gittim 7 haftalık uygulamaya göre doktor 6 haftalık dedi kalp atışı yok dedi 2 gün sonra kürtaj yapcaz yine duyulmazsa kalp atışı dedi napicami bilemiyorum böyle bir şey yaşayan varmı sizce yapmalıyım
_Mother_ Melek0732 başka doktora da görün mutlaka hemen kürtaj olma bazen geç duyuluyor 8. Haftaya kadar bekle en azından kanama ağrın olursa hemen git ama yoksa bekle bence bazen geç duyuluyor
ZeynepDuru17 Melek0732 bı başka doktora gitmeni tavsiye ederim cihazlardan dolayı da olabiliyor bu başına gelen akrabam vardı
anneolmak_icin Melek0732 8.haftaya kadar bekleyin benim 7. Haftada çok az duyuldu en net 8.hafta üzülmeyin rabbim bebeğinizi size bağışlasın inşallah 🙏🏻 🩵
Melek0732 Doktor kanamaniz olabilir dedi ama bnm hiç ağrım yok bende bayram sonrası bakalım dedim olmaz dedi kanamaniz olur dedi of cok kötüyüm
Meltemanneolsun 10 haftaya kadar bekle canım. Yine de her şeye hazırlıklı ol zor durumlar ben de yaşadım ama her şey olacağına varıyor.
Melek0732 Bundan 3 sene önce yine aynı bu zamanda da yaşadım bunu kalp atışı yok diye almislardi yine ayni zamanda ayni seyler tarih tekerrür ediyor resmen Allah böyle şeyleri dusmanima bile yaşatmasın
neslisahctnky-554 Melek0732 aynı durumu annemin komşusu yaşadı kalp atışı yok kese var ama içi boş gibi demiş doktor başka doğum hastanesine git dedim acilden giriş yapıp gitmiş bebek de var kalp atışı d var demiş doktor dinletmiş hatta bence sizde doktor değiştirin yada mümkünse hastane değiştirin bazen bilgisayardan kaynaklı doktorlar yanılabiliyor
Melek0732 Yani bebeği gördü sonucta doktor oluşmuş yani belki geç döllenme dir diye düşünüyorum bayram sonrası gidicem tekrar çünkü düşük yapicak ağrım sızım kanamam yok yani gayet iyiyim