Kızlar selam bugün 37 haftalık olduk yarın doktor kontrolüm var bayram sonrası38+4 Sezeryan olacağım ikinci hamileliğim ama doktor yarın muayenede sancı ya da açılma olursa ertesi gün sezeryana alırım dedi yarın da bana çatı muayenesi yapar mı yoksa sadece NS‘ye mi bakıyor