Geçmiş olsun, korkma herşeyin bir tedavisi var içini ferah tut. Benim negatif ama özellikle onu sorduğumda o önemli tabi ama bizim icin asıl önemli olan ilk baktığımız anti rubella ve troid demisti. Toksoya poztifse ilacla ilerleriz demisti. Bazi doktorlar hamilelegi zehir etmeyi cok seviyor telaş etme hic