Hicran57 Merhaba, ben 28. Haftadan itibaren perinatologa gitmeye başlamıştım. Üniversite hastanesindeydi doktorum. Başta haftalık kontroller şeklindeydi, sonra haftada 2 gün olacak şekildeydi. Bana yatış önerdi hatta. Sürekli kontrol edilebilmem için. Her şey normal giderse 37. Haftada doğurtacağını söyledi. 35. Haftaya geldiğimde karın çevresi geriliği 5 hafta falandı sanırım artık. Yatışım yapıldıktan sonra ölçümlere bakmadık bile. Arttı mı azaldı mı diye. Önemli olan suyum, nst ve dopplerimdi. Ben de o hafta yatış yapmaya karar vermiştim zaten. 2 hafta boyunca sabah akşam düzenli olarak nst, doppler, suyuma bakıldı. 37. Haftayı gördük çok şükür. 37+1 de kilosu 2200 olarak doğum yaptım. Belki 38i de görürdük ama alacağı 100 gramdı ve siz de biliyorsunuz böyle bebeklerin anne karnında kayıp riski yüksek maalesef. Doktorum da riske atmak istemedi daha fazla. Korkumuz ciğerlerinin gelişmemesi ve küvezdr kalma ihtimaliydi. Hatta bebeğimin sevk olma durumu vardı ama çok şükür hepsi geride kaldı ve bi haftadır evimizdeyiz 🙏🏻 şuan 10 günlük olduk. Allah size de nasip etsin en güzel, en kolay şekilde. Hiç korkmayın. 2 hafta gerilik hiçbir şey. Düzenli takip çok önemli. Sizin de evde bebek hareketlerini takip etmeniz önemli. Ben biraz da minyon tipliyim annem sen doğduğunda bu kadar bile yoktun diyor 😂 sanırım bu benim şahsi fikrim biraz da genetik etkili bir durum olabilir bu ama yine de sıkı takibi elden bırakmamak gerekiyor. Bir çok neden ve etken olabilir. Bana tansiyonumun çıkabileceği, protein kaçağı olabileceği vs. söylendi ama yaşamadım çok şükür hiçbiriisni. 19. Haftadan itibaren de coraspin kullanıyordum. 35. Haftada bıraktım. Ciğer geliştiricilerim 26. Haftada yapıldı. 35. Haftada hatırlatma dozu yaptılar. Yaşadığım süreçte aklıma gelenler şimdilik bunlar. Herkesin süreci aynı olmayabiliyor maalesef. Ama size tek tavsiyem korkmayın. Güzel düşünün güzel olsun 🙏🏻