Ece_1234 Kışa soğuk yersin ya aynı öyle ağrıyor bu sıcakta kalktım çorap giydim yani geçmiyor ağır çekiniz oldu mu orada belim de ağrıyor böyle kalçadan aşağı yayılmış şimdilik
Sakineoncu Ece_1234 o acıyı çeken bilir 5 gün çektim acillik oldum en sonunda ama doktorum sadece magnezyum ile geçer dedi takviye verdi sana tavsiyem Soda iç Muz ye Yoğurt ve süt iç emin ol azalicak
Adlaksy Sakineoncu ya benimde üst bacağımın iç kısmı çok ağrıyor ayağa kalkamıyorum yürüyemiyorum ağrısından ağlıyorum sizce hastaneye gitmeli miyim
Sakineoncu Adlaksy sağ üst bacağım basen kısmı varya dizime kadar ağrıyordu üstüne basamıyordum ağladım artık o derece acil hicbirsey yapmıyor beni eve geri yollamıştı en yakın sağlık ocağına gidip magnezyum yazdirabilirsin canım
Adlaksy Sakineoncu teşekkür ederim bende 2 haftadır aşırı şiddetli ağrıyor bende bı görünsem iyi olur