Kızlar 25+2 günlüğünüz. Bebeğimin sabah hareketleri tek tül oluyor gece de aynı şekilde böyle beş altı tekme arada da döndüğünü hissediyorum. Yani çevremdekiler hep benimki çok hareketliydi çok hissediyordum vb. Diyor. Canım sıkılıyor. Yorumlarınızı bekliyorum.:((